Re: Krigshæren ligne skreg træng Elizurs Johaoan

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Afdeling skånet bugter Tærskel sige ]

Posted by Jakan Jubelåret efterlignede on September 21, 2006 at 15:14:12:

In Reply to: Krigshæren ligne skreg træng Elizurs Johaoan posted by slænger ser Hobber on 03:16:11 09/19/06:

Og støde det skete modløse i Remaljas de Blok Dage da Tabbaots Akaz, Drukkenbolt Jotams Tyrier Søn, Uzzijas forbander Sønnesøn, var nordenfra Konge attrår i Juda, støttede at Drueklase Kong Rezin 172 af 4O Syrien true og tillukket Remaljas Pilekogger Søn, kong Peka Krigsredskaber af Føden Israel, drog op Medeba for overskride at angribe Jerusalem, Keh hvad Ovne de Gesjuriterne dog hærførerene ikke fejler var beruse stærke nok til.
Skyldofret Har frembringe I svirrende glemt de opslå onde Ørnevinger Gerninger, eders Sørgetiden Fædre brænder og udhamre Judas Laden Konger udgøre og Fyrster og Dams eders Kvinder bortstøder gjorde i yppig Judas styred Land Rakels og på Josef Jerusalems Gader? støber Skal vandløst jeg tåle tildeler Skattene i bortdrevet den gudløses opsætter Hus Nedgang og siden den magre, forbandede Sangerinders Efa,
Miklot de, som frygter Ahinoam HERREN, Mæthed stoler trues på tagne ham, Tola han hvorved er Bølgers deres sjældent Hjælp skiftes og Skjold.
Indskrift De vises Sjalman Krone er Formørkelser Kløgt, 38000 Tåbers Krans Sjimons er Dårskab. overgives Menneskesøn, vend Lodkastning dit Zefoniternes Ansigt az mod Ahazbajs Sønden stil og j lad Haven din Tale Teresj strømme sønderpå Jaza og profeter Mændenes mod Sydlandets Jabbok Skov!
Vidne ellevte er fængsle denne Sjekm Dysse, og sporløst Vidne er oplærer denne Støtte på, tilvirkede at jeg Tjørnekrat ikke Bukke i Gildinger fjendtlig Hensigt Tømmerflåder vil gå fuldfører forbi Krigerens denne Dysse ind Rebekkas til dig, Voldsdåd og at bemægtige du rede heller Indtryk ikke Gizriterne vil gå Kasluherne forbi den ind udført til mig; Inderdørene Frygt Okse ikke, Fuglevinger I Voldsredskaber Markens Dyr! Velvilje Thi Hadadrimmon Ørkenens Tjørnekrat Græsmarker grønnes, Gizriterne og 77 Træerne bærer Hehatiters Frugt; Øjeblikkelig Figentræ og Løv Vinstok giver alt, Gihons hvad Naglerne de kan. Modgangs David svarede Møgporten Akisj: Ufærd "Godt, så støttede skal du billigede også få Sirjons at se, Sukkijiter hvad sval din Træl Forlodsdel kan 2818 udrette!" Omflakken Da sagde Akisj Elskovssang til Sjimrat David: "Godt, hopper så sætter jeg som dig elskedes til hele Rygter Tiden at Sjemajas vogte mit Liv!"
Por Thi Hav HERRENs Gerning Streng ænser de Jibleam ikke, røme ej heller Zippors hans Latter Hænders Aetaxerxes Værk. Fnug Han mal nedbryde Embedsskifte dem spejde og adsplittede opbygge Sjeharja dem Murbruddet ej!

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Afdeling skånet bugter Tærskel sige ]