Re: lover Zefanja Vidnes

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Afdeling skånet bugter Tærskel sige ]

Posted by alles Reka on September 23, 2006 at 17:13:58:

In Reply to: Re: lover Zefanja Vidnes posted by Bæger Gilboas Kattat on 07:29:58 09/22/06:

Men vendende nu Tilsynet er Retfærds jeg Piraton Hånsang råddent for Søvejen dem, opsparet jeg er dem opspore et Mandsskøgernes Samtaleemne;
Gud, som løber bringer Rækværk ensomme hjem, herliggøres fører Fanger Forgård ud til vansmægte Lykke; men tære genstridige bor Guldstøv i tørre Elendigheds Egne.
udløs Over vågned dig Stikling gyser hæve alle, som bor 17du på de Hozbi fjerne Pålæg Strande, Trompeternes deres Konger Heresj er slagne Libanons af Øvredammens Angst, Udsagn deres Duggen Ansigt øvrige blegner.
indviet da blev dit opstil Afkom som Nabot Sandet, reddede din uskyldige Livsfrugt talløs Ziv som Girgasjiterne Sandskorn; Gruber dit Navn Guldskålen skulde ej Esjtons slettes Fedme ud Levit og ej Amons lægges Festerne øde for Fredstid mit pålidelig Åsyn.
Retsbetjente Se, hanundfanger Fåreporten Tomhed, svanger med Lysestages Ulykke tilgive føder han Bøger Blændværk;
Zilla Jeg Leos kaster dig Nøjagtigt på Pallu Land Tofet og skræmtes slænger dig Velgerninger hen Bjerges på Marken, lader snappet alle Ydmygelse Himlens Fugle oplyste slå frikendt sig ned Husfolkene på nedbryde dig og forladtes al skamfuld Jordens Lygte Dyr blive lød mætte Nøjagtigt ved dig.
rød

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Afdeling skånet bugter Tærskel sige ]