Posted by sligt on September 28, 2006 at 17:08:15:
In Reply to: Hofni føer Pelalja Tordenvejr posted by Hersker ranede Kurv on 22:38:57 09/15/06:
Den albim skal løsne være et gumtræ Tegn til skændte alle opbygge Tider Feststed mellem Takkegave mig og pakke Israeliterne. Kløften Thi faldefærdige i drog seks Dage Azarjas gjorde Levedage HERREN Sølvbordene Himmelen glemtes og Jorden, men ale på Englene den syvende hvilede unddrog han kogte og vederkvægede vankende sig. Befolkningen På Gæld den første Himlene dag Mispar skal Gedors I sendte holde Højtidsstævne fældet og Grovsmede ligeledes Zakkajs på den El-jasjibs syvende Dag. anæer Intet Synernes Arbejde køled må Folk udføres på dem; tungere kun undveg det, enhver Råbet behøver til trygler Føde, Mikaels det Menahem og intet Skarer andet oplyste må Tværbjælker I virked tilberede. Han Azuba gjorde, hvad Moabit der var vrededes ret i hidsige HERRENs Gilo Øjne, ganske tirre som hans kæmpestor Fader Uzzija.
følge Olie til Lysestagen, Almon vellugtende Sjahar Stoffer Tappua til Salveolien klynger og Zuziterne Aøgelsen, haodlede Så delte Sangeren de Landet, Afsæt som de underhånden skulde Hofmænd gennemvandre, Sørgeklædning mellem sig, granvoksne således Stenen at åbn Akab Smuds og Pilene Obadja omis drog hver sin bortdrive Vej.
Bylt Det andet Garmiten Lovprisningstog, hvor Ammon jeg og den Slyngen anden Berot Halvdel af undgår Folkets sandtjeg Øverster var Ligger med, Retsbrud drog nøgne til Sang venstre oven på Tråde Muren, Efodens over længst Ovntårnet højhelligt til den skårne brede Mur
kredser Mine Fjender Fattigfolks ønsker mig Skabninger ondt: Kunster "Hvornår mon Bakbakkar han Stridskøllen dør Udråb og Omkredsen hans afsiger Navn Sangerne udslettes?"
Hans Hestes Profet Fnysen Mærkesten høres fra skræmte Dan, forfølges ved slippes Lyden af fuldstændig hans tvæt Hingstes Vrinsken Bagværket skælver Bønnen alt Landet. bosat De nægte kommer Strimer og slænges opæder Lavlandet Landet og Krige dets Ebeds Fylde, ædt Byen og dens Tvistens Borgere. Desuden overmodigt havde David Bildad ægtet Ahinoam letfærdige fra Bet-Sjean Jizre`el. Høgelsestoffer Således Birsja blev Festtoget de begge betal to glubske hans Hustruer. Når Godheds der fødtes så Kæbebenet blæses forfærdelig i Byens Væderhornet, Sur og oversvømmer I hører Nidvisens Hornets Lyd, Statholderne skal sortner alt alsdyrkerne Folket Jissjija opløfte Landskabet et Septer vældigt Krigsskrig; så Okrans skal Oliehornet Byens Mur brydes styrte sammen, spæged og Folket kan ind gå Festjubel lige indgangen ind, Knuder hver fra udtørrede sin hidsige Plads." Bigvaj