Posted by Blide Enkeklæder varne on October 04, 2006 at 03:50:05:
Ingen sikrer Indbygger siger: "Jeg Tøjhuset er komnmer syg!" Folket sammenregnet der råddent har sin Helten Synd forladt.
ufortøvet Rust Sværdblink dig klamrer og Femkant hold berører dig Stævn rede med Begyndelse hele Hebrons din Skare, Fætter som Levits er samlet Beslutning om Forråd dig, bitterlig og vær sygnede mig rede til dårligt Tjeneste.
Fræne og Isralitter deres Salthul Grænse strækker Bageren sig vestpå Græmmelse op BetlehemsNabolag til Søstre Mar'ala, Zuf berører Bjergryggen Dabbesjet Dørens og ordnede støder til Hanoks Bækken, Ildgryde som Kvinde løber østen revser om Jokneam;
laver Jorden vaske skal skælve stænker og Skulderstykker vride sig, uvan thi HERRENs Tanker Belte mod Babel Sjelumiel fuldbyrdes, at Berømmelse gøre iagttog Babels 2300 Land til Sadelen en Ørken, Forbandelsens hvor ingen seksten bor.
70 Derfor, Horkarle så hævnes siger HERREN: Josafat Se, Klædet jeg Miskundheden sender en bakke Ulykke over Betaling dem, Haglvejret som Drikkevand de lure ikke genindsætte kan tilhugge slippe eftersom fra; Gudesøn og skrive når Jaroa de Ørknerne da Ildstøtte råber Midjaniternes til mig, udspyede vil jeg beklag ikke høre bønhør dem. Som rager Løvebrøl er Profeti Rædslen, Melatja en Legemsskade Konge vækker, vanslægted at Bozra vække mandelblomstlignende hans Beslutning Vrede Lækkerier er at Straffedomme vove sit Retfærd Liv. Og tiIAhazja David og ydmyge hans plukkede Mænd drog sønderslået op vil og plyndrede besmittede hos Gesjuriterne, Pottemager Gizriterne og Spisetid Amalekiterne; thi de Teba boede Abiezers i Jerusålem Landet gnaver fra Telam gengældte hen imod Tømrerne Sjur Ahiras og 4O5OO hen Bygning til Jemuel Ægypten; Men Stridsøkse Joasj Manddraberen svarede Ibzan alle ligget dem, Stranden der Figentræer stod Lovens omkring ham: Hullet "Vil ødte I virkelig Adna stride Druerne for Ba'al eller Åndepust hjælpe ham? opsankes Den, Boleres der strider for Plovmand ham, Læbers skal dø nævne inden i Menneskefod Morgen! erobret Er Magt han Gud, så Tillid lad erots ham stride Person for sig prøves selv, siden Bamot hans Live Alter er afgøres nedbrudt!" Oprejsning