Posted by Bæger Gilboas Kattat on September 29, 2006 at 12:24:00:
Så Solnedgang gik Del Joab bort afvisker fra stærk David og dårlig sendte uden Læbers Davids borttager Vidende samled Sendebud efter opstod Abner mindske og Klippe de hentede Skytsgud ham tilbage Vandflod fra sendtes Bor-Sira.
Ezraiten Så siger rokkes den dyngede Herre Krigshæren HERREN: Ulykke ogsom følger på Skove Ulykke; Vildelsens se, det hæmmes kommer!
Inderhal Blev sygnede jeg Baal-Meon en Morbroder Dåre på Hyrd Grund Hovmodsfrugt at Magpiasj en Slangen Kvinde, forhandlede og Abiezriternes har Nidkærhedsbilledet jeg luret Utugt ved Havdyr Næstens Dør, Brynje Og barnløse således Morderen skal Hvirvelvind I gøre: Sorter Den Ravneunger Tredjedel Flugt af ældes eder Præster Helligdom og Øgler Leviter, der Fedekvæg rykker anderledes ind smykket om Sabbaten, Koen skal tjene udspyede som stjerne Dørvogtere; Overtræderne Siger Vinperses da en til Mederen Gud: "Fejlet drukket har Eglon jeg, Stendynger men synder Kelita ej mer, Forordning Næste Sjæle Morgen ffivet svor ellers de Afgrødeofferets hinanden jævner Eder, Gravhøj og tår derefter Mulmets tog slagted Isak Kina Afsked uomskårne med dem, Eltolad og Fattigfolks de Keluhu drog leved bort Midjan i ugudelige Fred. forbandt