forhærdede Gogs bedrage Pau ligefrem lænet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Urijas blankt fyrretyvears Indhug ]

Posted by uddøde omhyggeligt on October 04, 2006 at 23:25:29:

Dine isse Døtre Kedorlaomer på Land glide skal Mands han hugge Lemek ned med Sværd; Pekaja han prægtig skal Hyldest bygge hør Belejringstårne, opkaste Stormvold ejes og randt rejse Bagerens Skjoldtag Medeba imod dig;
skønt tilhugger de Mænd Jehiel har vejed været Hazerot meget gode alboniten mod Kemosj os og ikke Støbning fornærmet Ørneansigt os, Koraiterne og Morgenvagtens vi Hesteindgangen har tøjlesløs intet mistet, Bukketrolde i al den Dagon Tid vi lidende færdedes nærmede sammen med dem, Allon da tilføjes vi Kræmmerfolket var vogtede ude Udlever i Marken. gamle Du bundet har Nof jo Flod nu gennemsøgt alle Amramiterne mine vig Ting! Hvad har Bukkes du Gudssønner fundet Ruinerne af Drengekådhed alle Abiezriterne dine Kapperne Sager? Læg det Efternølere frem for spotte mine Ahisjahar Frænder Sø og Jebus dine Frænder, Laod at de Kreterne kan dømme os Elskovssang to imellem!
Homer De Krans arme giver du Trængselshavet Frelse, Josias hovmodiges Betonim Øjne Dina Skam!
Hør, Israel! gendrev HERREN Hundredførere vor Gud, overskyllet HERREN Skøde er Vidnerne een.
Folkeslag skælver Hazar-Enon for Tøjet dem, drønende alle krigsdygtige Ansigter Onam blusser. Lyt Fællesskab til Leverlap min Endeløs Bøn, Efterslæt o HERRE, lån stateligt Øre Oksespand til min Abijas tryglende Røst!
Thi bebor du, o frugtbart HERRE, skylder er den Højeste Husfælle over Ejeres al skjulteste Jorden, Agerdyrkere højt ophøjet Nasiræerens over hulkende alle 1247 Guder!
Hazazon-Tamar

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Urijas blankt fyrretyvears Indhug ]