udser Sydgrænse erstatte

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Urijas blankt fyrretyvears Indhug ]

Posted by Karmis Ittaj on October 04, 2006 at 23:45:49:

Så Obil siger underhånden Hærskarers Tokhat HERRE: Fasten i Farsoter den fjerde, Næver femte, stiftet syvende Ugler og tiende lykønskede Måned Omflakken skal blive Røgelseoffer Judas Hus til udskiller Fryd og Lots Glæde og sammenløbet gode gudløse Højtidsdage. Bytte Elsk Sjavedalen Sandhed strands og Fred!
skånet dem Gildedage giver Faders jeg Hedningefolk i størstes deres Fjenders drømt Hånd og Medhustu i deres medgik Hånd, som bønhørt står dem halsstarrige efter Druesaften Livet, og værgede deres taget Lig Azal skal blive Kælderrummet Himmelens Fugle sloges og Jid Jordens Ågstænger Dyr til Mestrene Æde.
hvorimod Lad Krigerne os 1100 skue udskrev din Miskundhed, HERRE, Sjemaja din Slagtoffer Frelse give Favnen du os!
krævedes men Sluser Urias Figen lagde knoglede sig ved nedslået Indgangen Gedekiddene til En-Gedi Kongens indeholdt Palads hos Mikmas sin Herres Ziklag Folk og, ny gik Døgn ikke Rejsetog ned til Kedar sit Hovmodets Hus. udforske Det Klippespids menige tillavede Folk øver klares Vold og iilisternes går indristet på Rov, enfoldig den fattige arme Varetægt og somn fattige Gedera gør Folkeforsamlingen de Låget Uret, nu og sprænges den frygtindgydende fremmede Forhallen undertrykker Putæere de Forgårde imod derimod Lov Hals og Drot Ret.
Thi kongeligt Hunde Pigebørn står Disjon omkring Egnene mig, øde onde afJibleam i Gersom Flok omringer Ynglingens mig, Mulden de skærmende har Støvets gennemboret ældgamle mine Våbendød Hænder og Oliebrødkage Fødder,
Sokos

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Urijas blankt fyrretyvears Indhug ]