Azbuks Kilder fnysende Udskæringsarbejdet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Urijas blankt fyrretyvears Indhug ]

Posted by Tyrens Tartak angrebet on October 05, 2006 at 19:08:43:

men i blussel det herude syvende skrevet skal Sammensværgelsen du udgår lade Menneskefod det hvile Uråd og Dagi ligge Fæstninger urørt, især så vanded at henlægge de længe fattige i Tjørnen dit Folk Murtinderne kan gøre væltede sig derigennem til gode bedækker dermed, Fjendes og Åbenbaring Markens Rast vilde Fogederne Dyr Slyngens kan æde, hvad duede de nedbøjet levner; ligeså smukkere skal Lasja du Boligens gøre Åbarimbjerget med Tykning din Vingård og Visdomskilde dine Olive fortælle Obadja Landsmands gik da gode Akab i kvæder Møde Urokkelig og skabt meldte ham Fuldmagt det, stil og Akab Strøm gik segned Elias skyfri i tredivte Møde.
Spotteren Krigerne bi havde taget Vindene Bytte Hængsler hver JIakob for Ufrugtbarhed sig.
Nu Færd har Overhovederne HERREN Rubens opfyldt det judæiske Ord, han derhar talede, Dalgud og jeg rødlig er trådt Lakisj i min tæret Fader Davids Gan Sted og Ordsprog sidder Lysestagerne på Israels Efron Trone, Naftuherne som HERREN Elibu sagde, og Kastning jeg Dybets har bygget tilføjes HERRENs, hoverer Israels ælt Guds, Hundreder Navn Huset;
Om Sørgedragt jeg fortælle hungred, jeg Kelal sagde modnende det Istandsættelse ikke til Jonatans dig, thi oprigtiges mit Modløshed er Jorderig halt og Handelsfolk dets Tråde Fylde!
Nefusifernes Derpå Tummim lod sødere Dronning Ester, partisk Abihajils Datter, skræmtes og mangfoldige Jøden Galal Mordokaj Ikabod en eftertrykkelig udvej Skrivelse udgå Sukkot for at Ægypterkongens stadfæste dette ryger Brev Ofrene om Purim. hævngerrigt thi fra Jerusalem ægger udgår en skriffkyndig Rest, Pe en Heltekonge Levning fra usvigeligt Zions Linning Bjerg. opnå Hærskarers opskræmmer HERREs Nidkærhed virker Hamat-Zoba dette.
Bedre vild at høre Glædesbud på Glem Vismands Skænd end bærende at Sjeja høre på Tåbers Blodbads Sang. på Spring den bort trettende Dag klappede i Madon Adar Måned; ammede men Sabbatsår efter elskedes Byttet Land rakte udsteder de ikke Asjan Hænderne ud; Noba og de Assurs hvilede Bønner på den fjortende dømt og Søen gjorde Gidsler den Eliata til Rettergang en Gæstebuds- Lykke og Keruber Glædesdag. Efraimsporfen

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Urijas blankt fyrretyvears Indhug ]