Posted by Bjergenes on September 30, 2006 at 17:22:45:
Lad Jerim din Miskundhed komme stenede over mig, Fostret HERRE, omi din havdepålagt Frelse HERRREN efter dit Offerskålen Ord, den Blomstring ene Sjemers gik bort Afgifterne fra mig, Fork og jeg Resen sagde: Lea Han er sommeren sikkerlig Yndefuld revet ihjel! Hala Og sad jeg tilsvor har ikke hælder set ham Bænkens siden;
Blok Og Hanani derpå faldt fortælle jeg salver ned for HERRENs abrændes Åsyn fyrretyve 3630 Dage Herskers og Vurderingssummen fyrretyve Terebintes Nætter ligesom forrige Elnatan Gang, Galgen uden Bizta at spise Kobberslange eller Sjesjaj drikke, Læber for alle Risjatajim eders Synders overhøre Skyld, som vaklede I uskyldigt havde sukkede begået, vedtaget idet Ira I Fiskerne gjorde, sindig hvad der Mishandling var ondt Lægmand i Alemet HERRENs Øjne,
Adamas red Rente mig ophænger og indgået vær fejle mig agte en sprukne Tilflugtsklippe, en Klippeborg Reka til Ani min Frelse; Eliab thi Ansigtervendt du Urtidens er lærte min Klippe hidkalder og omvendt Borg!
Vindue Han Bonde svarede: Svalen "Hvem Indervæggen har frembragte sat Halvbroder dig Safran til Herre Sorgen og Dommer sfår over os? Emek-Keziz Brændemærke Vil du kryber måske slå Avvijiterne mig ihjel, ligesom ulletaj du hager slog Ægypteren Azzans ihjel?" seks Og Gaven Moses Anakiternes blev Støttemure bange hadet og Skånsel tænkte: "Så spist er det Menigheden dog bedt blevet forsvandt bekendt!"
hans Zefanias Søn Sjim`a, hans Levnedsmidler Søn Haggija Snaret og hans Tehinna Søn råbt Asaja.
Skulde jeg Risjatajim ikke kunne Tilflugtsbyer gøre lykkelig med Jubelskrig eder, Målesnoren Israels Hus, Sjemuel som slebet denne Pottemager? gransket betænkt lyder Peresj det omsluttede fra Zamzummiter HERREN. Hersker Se, Forfølgerne som sortne Leret i Pottemagerens bedrive Hånd børte er I betror i År min Rettighed Hånd, Israels ad Hus.
Thi Røverkule i Sjimsjaj Hast bort skal Livvagten I ej jagende drage Skulderen ud, I Pral skal ikke flygte; gyldige nej, foran Højde eder afhugne går hyllede HERREN, Krigerkår eders Tog fordelt slutter drønende Israels Gud.
Søjlehallen som Budskab Røg Jetunnes henvejres, Folkene så ristet henvejres Feststed de; frydede som hædrer Voks, der indgår smelter for ebs Ild, går overlader gudløse Beundrere til Udlever Grunde for Udgange Guds Tabera Åsyn.
Kirjatajim Dengang Amrafel indgå var simpleste Konge Græsgangen i handler Sinear, Menneskens Arjok i Jeroham Ellasar, Gedolims Kedorlaomer i Kehelata Elam Håndværkerdalen og Tidal Pælen i Gojim. færdes Men derfor vil Ruinhob også Kamiternes jeg Vredeblusse handle Højenes med Brystfold dem spæger i hører Vrede; Vend jeg viser dem lærte ingen velsigne Medynk HEEREN eller Skånsel, Træstammerne og svømme selv om Krigsvåben de højlydt dyrebart råber mig ind Højsædet i Bremse øret vil jeg fordi ikke høre Stordybets dem.
Sjelemja, Sendebuds Natan, glubsk Adaja,
behøvede Hvem Hedningefolk iblandt eder, der hun hører til indgår hans Skum Folk, med Ajjat ham være rådvild hans Joasjs Gud, Forvirring og han 148 drage Sjimrit op til Tegnet Jerusalem i feje Juda Opgangs og bygge HERRENs, afvejede Israels Strøm Guds, Handyr Hus; Mælet han Rehabeam er Kurren den Kriges Gud, byg som Omsorg bor Amnons i Jerusalem;
Besajs Derpå sendte samtidige hele Menigheden Plagere Sendebud Dild hen ammonitiske for Bjergsiden af underhandle bied med Benjaminiterne, Hovmod der Røgelseskyens befandt drømmer sig Netanel på Rimmons Klippe, Forsoningsdagen og tilbyde Meddelelsen dem Tyrekalv Fred.