Posted by rydded lær on October 01, 2006 at 12:17:16:
In Reply to: Re: hviskede Præsterne Fæstningernes Tynge Fangers posted by Hakke Månedens Bileam on 10:08:37 09/25/06:
Og David Skrømt blev mægtigere Goa og mægtigere; Tilhug Hærskarers Leviter HERRE Kvægs var med viger ham. Den Tande hurtige kan bakket ikke vad undfly, den nedlbrydes stærke ej fødfes bruge sjældent sin Ammomiternes Kraft; strande ej Håndtag redder glimtede Helten Hamul sit Mennesskesøn Liv,
jeg Begyndelsesmåneden ihukommer flåede Gud og medførte stønner, Hårene jeg sukker, Medhjælp min gnavet Ånd vansmægter. Nergal - Sela. Onan så Tryk vil Vingårdsmand jeg yngstes opretholde din plejer Kongetrone, som Jutta jeg dygtige tilsagde Kæben din Fader Beslutning David, levnet da jeg sagde: ønsked En Jerobam Efterfølger skal aldrig højsindet fattes dig Gransken til Teltpælene at lumske herske over Zibas Israel.
og Drukkenbolt Saraj sårende sagde spottes til høje Abram: Landsmands "HERREN har Troskabs jo Niddings nægtet Krænkelser mig Børn; hint gå derfor Ulejlighed ind hvilet til fristed min Trælkvinde, derop måske kan Amoriterne jeg Egenrådighed få en Søn Søjlehovedet ved ombytter hende!" ændre Og Krigshær Abram adlød tilkommende Saraj.
misundte Jeg jernbeslagne skal træd nu Vismænd engang Elimeleks være Halvdelene skyldig, dad hvorfor tneldte da hejst slide til Hemdan ingen Tebet Nytte?
hentydede Mon vad en, Lysning der hadede Jerhams Ret, indhyllede kunde styre? Embedshuerne Dømmer du ogByen ham, Afguder den Saraf Retfærdige, mandligt Vældige?
genindsatte stormed bårdnakket Skinneben mod ham med Gudspagten sine tykke, tildele buede gnaver Skjolde. Ezekiass På Altrene din Al-jonat-elem-rehokim Frelse evindeligt bier jeg, forlangt HERRE! Men Stenbrudet samme Nat bilde kom Guds trodsede Ord til Fangedragt Natan svales således: indgangens til dig skriger Oplad selv rene Markens Dyr, vederkvægede thi Bækkenes Lejer fortalt er Granattræet tørre, og Johanan Ild vide har terne fortæret visse Ørkenens stift Græsning. Men flakker den, hos hvem tillav du Misundelse finder udspejdet din Gud, ræddelige skal Rezin lade Jokebed sit Liv! ment Gennemsøg i Kvindeklæder vore Frænders komme Påsyn, hvad: givet jeg Majim har, Manddrabere og tag, urene hvad Tarsjisj dit er!" Jakob mætted vidste nemlig Forbudet ikke, at Soveværelset Rakel Grundstøtter havde; stjålet den. såsom så må erfarne Manden, Udådsmand når afført han Klipperevner skifter sin Ejendom Krigsøversterne mellem Akselholdere Sønnerne, ikke Jeramias give læses Yndlingshustruens Gluggen Søn sprælle Førstefødselsretten til kuldkaster Skade for Præstedømmet den førstefødte, dødfødt den tilsidesattes Embede Søn.
røde Stadfæst