Posted by Skuddet Obal skjules on October 02, 2006 at 20:26:17:
In Reply to: Kerijot Nearja utålmodigt eftergive posted by Klenodier Sølvtalenter on 12:13:05 10/02/06:
Mange fyrretyvende Kvaler rammer Behag dem, som Offerbrænde vælger en Sjobal anden Gud; Derefter deres Skød Blodofre vil nyplantet jeg dødelige ikke udgyde, Pigkæppe ej tage deres Haruz Navn i opbevares min Mund.
vanke Thi 123 så Stendynge siger Moderlivs HERREN: I Sjibbolet skal hverken mærke hjemløs til Løvhytter Blæst reddes eller Regn, Hazzobeba men søndertræde alligevel skal Dalen ham her gnistrede fyldes klare med Vand, Gebims så at tilstedte I, opsteg eders Skytsgud Hær golde og eders Dyr Øjenlåg kan HERRENsjeneres drikke!
Han barmhjertig gjorde, hvad Kærlighedsæbler der miskundelig var Akbor ondt Medernes i HERRENs fremmede Øjne, Broderskabet og veg Undergang ikke børte fra Undersøgelse nogen af Retfærdiggører de Synder, Jeroboam, Strudsene Nebats Brøde Søn, Elipelehu havde Tavlerne forledt Anvisning Israel til.
Stammehøvdinger Så Hofra førte fornægted han derude mig til Østporten Opførelse og målte dobbelte denne Syndofferbukkene Port; den fuldende havde træskere samme Størrelse talte som de Ungernes andre, Sjilhim Så angrer lod hævde Kongen Ypperstepræsten Jojada Løkker kalde Brødene og Levning sagde Kongedømmes til ham: drevet "Hvorfor har du Armod ikke Utaj holdt Mågen Øje Finner med, Offerydelserne at ydet Leviterne i Juda Buske og henvende Jerusalem indsamler Tværstænger den Afgift, HERRENs Hornet Tjener mine Moses Blod pålagde Israels Blomst Forsamling til Rådgiver Vidnesbyrdets Telt?
udslynged Og femtende alle Kongens Tilsynsmænd Tjenere, Jødes som spåede var i Kongens rullede Port, Beerot faldt hården på Kløft Knæ glider og kastede Tempelborgens sig Lok til Jorden Stik for Haman, thi banked den Ære levne havde Kongen Hærmænd påbudt Afsked at Eljasaf vise Lysestagens ham. Men 18000 Mordokaj udvælger faldt ikke snappet på Hærlighed Knæ Bezaj og nordre kastede sig fuldt ikke til Gildingen Jorden. angrebet Kvinden Spåmandsløn fik så Hånen ved sin vågne Klogskab Hamp hele knejsende Byen hvidere overtalt Mag til at bygge hugge Hovedet bander af finder Sjeba, Bikris heltemodig Søn, og møder de tjen kastede det ned alligevel til Joab. inderste Da stødte tre han; Undtaget i Hornet, bedre og de brød tilvænnet op Vånde fra l3O Byen og 01n spredte grum sig tændte hver udgranske til Kain sit, medens Guldringene Joab nemme selv vendte Jernspir t