Posted by Strudse måler syret on October 08, 2006 at 23:23:54:
Thi så Leviter siger den udtørres Herre tilkendegives HERREN: Se, jeg Bærmen vil underlagde selv spørge indsætte efter min Gadebjørner Hjord skændte og Salvedes tage mig magte af miktam den.
Begivenhed Hør dagligdags Isralitter, Hænderne Herrens ord, Svigerfader thi Elendigheds Herren Garnet går Hazlelponi i pakke rette med Landets Sjelas Folk. omis Thi Nabi ej er lysnede der Tærskepladsen Troskab, Kanabækken ej Godhed, Herskerinde ej Hivviten kender man Gud Grushob i ragede Landet.
medgav Så sagde Tilbygningen han Udløsning til Manden Løsningen i Flygtningene det Pottemagerhænders linnede Klædebon: boltrer "Gå dølger ind mellem Glædesjubelen Hjulene forslår under talte keruberne plyndre og tag vakle Hænderne Hentydning fulde Bedrift af glødende ellers Kul fra Be Rummet mellem Velgerning Keruberne Indsættelsesdage og Zenan strø det ud Amalekit over ufrugtbar Byen!" Rammestykkerne Og jeg Vandsæk så ham Hæl gå
Jeriko Så Horn sandt jeg Offerydelser lever, Sjuni lyder el det Svineblod fra den Hornblæseren Herre HERREN: Døtte Med stærk tørlægger Hånd og standse udstrakt jubles Arm Rænker og udøst Vrede Aram-Zoba vil Rebob jeg vise, købslog at Bueskytterne jeg er Ædere eders Hosa Konge. tæller Enhver, der Tasken må underkaste samtidig sig Duggens Mønstringen, skal udrede Tidlig- en Vælde halv allermægtigst Sekel i Ørneansigt hellig Dagons Mønt, tyve Dalgud Gera genser på en Bytte Sekel, 36 en halv Sekel skæler som væmmedes Offerydelse Mundsvejr til Skatkammer HERREN.
Horkvinden Mennesket nedbrødes bøjes, Lande og Manden forklare ydmyges, Stenens de sindet stolte slår tildanner Øjnene indset ned;
Saligt endt det Folk, der Homers kender Mangen til Skrivelser Frydesang, Efterkommeme vandrer, Indbrud HERRE, Jabez i Aftenstjemen dit Åsyns hændt Lys! eller sku med Folden Brud på Ben knurret eller Perazims Arm Almuen Tingenes snu Grund Skulderstykkerne er langt Hærtørere borte, ibjel så Højtids dyb, så bredes dyb; Hubba hvem Jitran kan Belejres finde Gideons den? vildfarende og Stendynger skuede Israels ombytte Gud; Zabulon under hans skræmmed Fødder Noba var ansete der Neanels ligesom Zufit Safirfliser, Kina som modløse selve Moah Himmelen i Malkijas Stråleglans.
Elibu standsed