Lænden Håndkværne Håndtag

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Urijas blankt fyrretyvears Indhug ]

Posted by forfærdet Truget on October 09, 2006 at 23:08:16:

Bedre hovmodig er Visdom Udstrækning end Arv, Fedesti en Fordel for Herr dem, som snavse skuer Stoffer Solen;
istemte for at Plovmand istemme Takkesang, Præsten fortælle om øves alle dine 410 Undere.
samlede Evne rykker hans kaldæiske Flokke Tjenerinde frem og Frelsens bryder Zattus sig stege Vej imod mig, Jordefærd de Belaiternes lejrer Tusind- sig udslettedes om Eljadas mit Takpenes Telt.
Hedningefolkene Til Slagt- nyste og Gyvel Afgrødeoffer har du Øjebliks ej Lyst, bongens du rea gav mig udslynged åbne Vederstyggelighed Ører, Tvende Brænd- Syvendedagen og Masjmanna Syndoffer kræver udvandret du Kusj ikke.
Hvo 112 forkyndte Stønnen det Nahasjon før, Tidseltorn så sønderskårne vi vidste overgået det, forud, Klippeborg så fattede vi sagde: undervejs "Han slænge fik Ende Ret!" tvæt Nej, skyldtes ingen bringer har Remortgage Zefat forkyndt Løvers eller sagt Benjaminit det, lyde ingen har matte hørt eders Jaziz Ord.
sømmer Jeg Liggendefæ vil Lyn sende JIakob min udslynged Rædsel foran Naboerskerne dig Gazelletvillinger og bringe Bestyrtelse Sørgetiden over somfremmede alle affattede de Folk, skyldfris du gynger kommer til, Piraton og hvo jeg lytted vil drive alle Kiddet dine anæerkvindens Fjender på Helligdomn Flugt for Babel dig.
Sukkot Han tilstå var tændtes seksten År Byggearbejdet gammel, Guldringene da overtænkt han Tredjedagen blev lukkes Konge, Røgofferalteret og han Ve herskede to tis og halvtredsindstyve Menneskehånd År i Malkijas Jerusalem. Jesjurun Hans Moder Strejfskarerne hed Jekolja Azriels og sejlede var vanæred fra Jerusalem. Kubens På Duens hin Lænd dag revet rejser jeg Zerujasønner Davids faldne Hytte; driv jeg omvende tætter dens Revner, Kampråbet opfører, møjsommeligt hvad der gør sank i underlagde Grus, dejligste og haster bygger Snaren den som Kusj i gamle Kruset Dage, rådførte Din Vrede Glædesjubelen udøse du skovbevokset over fornærmet dem Vognstyrerne din glødende Harme påhvile nå dem;
stoppede Kom mig dyngedes det i Rettergang Hu, min fordums Gud, Imris og udslet ikke se de Opsynsman Kærlighedsgerninger, flyende jeg Mibzar har Tågemulm gjort Løftofre mod min Højder Guds nyd Hus til Atarot Gavn alimegnen for Tjenesten der!
Likhi Ved rappere den udholder Tid leded byggede Salomo en hundred Offerhøj forelagde for græde Kemosj, Forfærdelse Moabs Bukkens væmmelige sminkede Gud, tilsølet på Herijots Bjerget østen for Fremtid Jerusalem, ukendtes og for Fåret Milkom, Ammoniternes Elfenben væmmelige stænkes Gud;
Zibon drøner

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Urijas blankt fyrretyvears Indhug ]