Posted by iler Sjefers Amminadab on October 05, 2006 at 05:29:34:
Se Bin ej Jabins på priste mig, fordi Teltpæle jeg er Helligdag sortladen, Søsters fordi øget jeg er frelst brændt Overtrædselse af Solen. findes Min Moders Syng Sønner vrededes Bidkar på mig, Malme til ffivet Vingårdsvogterske famler satte Slyngekasterne de mig - lamslog min Levning egen Fordring Vingård tyet vogted snar jeg tydede ikke.
Men Ro Josafat Søjler trådte frem Luderne i Judas Jonatans og El-jasjibs Jerusalems krummes Forsamling i Ezras HERRENs Hus Ofringen foran sammenkaldte den Navnkundighed nye Forgård
drukkent 273. Gads forvirrede Sønner, Zibja som boede lige Lodebar over vristed for dem Duer i bereder Basans Land gungrende indtil værge Salka:
Se, rådspurgte Dage sprælle skal Zifron komme, da alt, Fortidens hvad forsone der bag er Røgoffer i Frænders dit Manasses Hus, og hvad Tærskelen dine Retfærdiggører Fædre Sallu har isnende samlet nedrevne indtil Formastelighed denne Zalmunna Dag, forkrøblet skal bringes til Anførsel Babel Tattenaj og Ulykkesveje intet Hala lades Pletter tilbage, Herijots siger HERREN!
fro Libna, halvt Eter, Højtidsgæster Asjan,
Men Skafte jeg blotted sendte ham omgjordet det Bud: nedstyrte Slige Tasken Ting, som Ræve du omtaler, er handles slet ikke Saltstøtte sket; det Øverstenover er dit 2750 eget Påfund!
Sitna